مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 23:352023-09-12فرهنگي

دولت سیزدهم هنرمندان را برای تولید آثار فاخر حمایت می کند


با حمایت های دولت مردمی بسیاری از گره و مشکلات سابق از دست و پای هنرمندان باز شده و دولت سیزدهم در کنار هنرمندان در تولید محتواهای فاخر فرهنگی و هنری است.

- ایسنا/قم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با حمایت های دولت مردمی بسیاری از گره و مشکلات سابق از دست و پای هنرمندان باز شده و دولت سیزدهم در کنار هنرمندان در تولید محتواهای فاخر فرهنگی و هنری است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه دومین سوگواره بین المللی امام حسین(ع) که شامگاه 21 شهریورماه در قم برگزار شد، اظهار کرد: هنر مهم ترین ابزار در حفظ و نشر ارزش های الهی و معارف دینی است و باید از قدرت هنر بخصوص در فضای مجازی برای ارتقای پیوند بین هنر و دین استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با حمایت های دولت مردمی بسیاری از گره و مشکلات سابق از دست و پای هنرمندان باز شده و دولت سیزدهم در کنار هنرمندان در تولید محتواهای فاخر فرهنگی و هنری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در اربعین امسال شاهد رویش های مبارکی در عرصه هنر بودیم، گفت: پیوند هنر با معنویت و دین به برکت اندیشمندان و صاحبان ذوق و اندیشه با قدرت در حال انجام است.

اسماعیلی افزود: مسائل مختلف فضای مجازی فرصت و تهدیدات بی شماری به وجود آورده است که یکی از مهم ترین فرصت های این فضا، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم هنرمندان را برای تولید آثار فاخر حمایت می کند

دولت سیزدهم هنرمندان را برای تولید آثار فاخر حمایت می کند