مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-24سياسي

افزایش اعتماد عمومی از اولویت های دولت سیزدهم است


از شروع به کار دولت مردمی تا به امروز اصلی ترین موضوع و شاخص عملکرد دولت، افزایش اعتماد عمومی بود.

- مصطفی غفوری فرماندار البرز گفت: ظرفیت های شهرستان به خوبی برای همگان مشهود است و استفاده و بهره مندی از این ظرفیت ها هنر مدیران می باشد، لذا دستگاه ها ابتدا باید با همه محدودیت های موجود بتوانند عملکرد مطلوبی از خود در راستای سیاست های دولت ارائه دهند و بر همین اساس، ادارات نسبت به هویت بخشی مجموعه خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی غفوری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که به مناسبت آغاز هفته دولت و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر، در مزار شهدای شهر الوند برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت در حقیقت فرصت مناسبی است تا اقدامات یکساله مسئولین در دولت به مردم گزارش شود.

وی افزود: باید فرصت هفته دولت برای تبیین و تبلیغ سیاست های دولت سیزدهم و اقداماتی که در این راستا صورت گرفته و موجبات پیشرفت و توسعه کشور را فراهم آورده است مغتنم بشماریم.

فرماندار البرز ادامه داد: دولت روند خود که از آغاز به کار خود در پیش گرفته است را با همه فراز و نشیب ها، مشکلاتی که از گذشته بر پیکره کشور نقش بسته، موضوعات منطقه و همسایگان و همچنین دسیسه های مختلف دشمن که خدمت رسانی به مردم را نشانه گرفته است متوقف نکرده و همواره بر جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتماد عمومی از اولویت های دولت سیزدهم است

افزایش اعتماد عمومی از اولویت های دولت سیزدهم است