مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-15سياسي

دشمن سعی دارد از مجاری مختلف به ایران ضربه بزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام مهدی راست روش، امام جمعه موقت در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان، گفت: این دیدار اقدامی ارزشمند در خنثی کردن تمام توطئه ها و فتنه ها است و در دفاع مقام معظم رهبری از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر دشمن و باطل کردن تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی است.

وی افزود: شرط پیروزی در تمام فتنه عا و توطئه های دشمنان هوشیاری ملت در جنگ ترکیبی و تبعیت از ولایت فقیه است که همواره ملت ثابت کرده اند در بزنگاه های تاریخی حضوری هوشیارانه دارند.

حجت الاسلام راست روش با تاکید بر اینکه دشمن قصد دارد از مسائل مختلف به ایران ضربه بزند، گفت: قرآن ما را به وحدت با اهل کتاب دعوت می کند، چرا که دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه گذاری می کند و به دنبال ناامنی داخلی است.

امام جمعه موقت کرج افزود: در کشورهای استعمارگر زن به عنوان وسیله ای ابزاری قرار داده شده است اما اسلام به زن مقام ویژه ای داده و این تفاوت دیدگاه نشان از تعالی و برتری اسلام در جهان است.

حجت الاسلام راست روش با اشاره به برگزاری با شکوه اربعین حسینی و استقبال با شکوه مردم عراق از زائران اربعین گفت: این راهپیمایی امسال باشکوه تر برگزار شد و این امر برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سعی دارد از مجاری مختلف به ایران ضربه بزند

دشمن سعی دارد از مجاری مختلف به ایران ضربه بزند