مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-10سياسي

تقویت پدافند غیرعامل در شفت الزامی است


معاون فرماندار شفت بر ضرورت تقویت پدافند غیرعامل در شهرستان تاکید کرد و گفت: این مهم توسط دستگاه های اجرایی شهرستان شفت نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فیض بخش صبح یکشنبه در جلسه مقابله با پشه آئدس و شورای پدافند غیر عامل شهرستان شفت اظهار کرد: همه دستگاه ها در پدافند غیرعامل نقش بسزایی دارند و باید در این زمینه نقش خود را به درستی ایفا کنند.

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه کشور ما همواره در طول تاریخ در معرض تهدید دشمنان قرار داشته و اکنون نیز بیش از گذشته مورد توجه بیشتر آنهاست افزود: مسئولان موظفند با توجه به شرایط حساس کنونی، ابتدا آموزش های لازم را در زمینه پدافند غیرعامل فرا گیرند و بعد از آن اقدام کنند.

فیض بخش ادامه داد: ایمنی و تداوم فعالیت، حفاظت و امنیت، پویایی و ابتکار، خلاقیت، دانش محوری و بومی سازی، پاسخگویی به انواع تهدیدات و اقدامات خصمانه از اصول اولیه پدافند غیرعامل است.

فیض بخش هم افزایی امکانات، توانمندی ها و آموزش مدیران را لازمه ترویج و تقویت پدافند غیرعامل اعلام کرد و گفت: در سطح جامعه باید با آموزش و فرهنگ سازی، زمینه مشارکت مردم در همکاری و اجرای طرح ها و فعالیت های مرتبط با پدافند غیرعامل افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت پدافند غیرعامل در شفت الزامی است

تقویت پدافند غیرعامل در شفت الزامی است