مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-24اقتصادي

سامانه «سهام» به زودی رونمایی می شود


رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها گفت: سامانه هوشمند امور مجامع عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی «سهام» به زودی رونمایی می شود.

- رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها گفت: سامانه هوشمند امور مجامع عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی سهام به زودی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سامانه هوشمند امور مجامع عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی سهام بزودی رونمایی می شود.

مهدی نورایی، رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها با اعلام این خبر گفت: در راستای تعالی عملکرد مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها و به منظور حذف و کاهش بروکراسی های غیر ضروری، هوشمندسازی سیستم اداری مرکز مورد تاکید قرار گرفته است.

نورایی ادامه داد: این سامانه فرآیندهای اداری مورد عمل را شفاف کرده و در آینده به منظور شفافیت بخشی به عملکرد شرکت ها و سازمان های تابعه و هیئت مدیره آنها مورد استفاده و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آگاه سازی از آخرین فرآیندهای مورد عمل و تکالیف مقرر شده برای شرکت ها و سازمان های تابعه توسط مجامع عمومی و شوراهای عالی آنها و اطلاع رسانی نسبت به مواعد قانونی از جنبه های هوشمند سازی سامانه مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «سهام» به زودی رونمایی می شود

سامانه «سهام» به زودی رونمایی می شود