مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-12بين الملل

بری: تنها گزینه برای برون رفت از بحران کنونی لبنان، گفت وگو است


رییس پارلمان لبنان امروز سه شنبه پس از دیدار با «جان اف لودریان»، نماینده ویژه رییس جمهور فرانسه در امور لبنان گفت که «اکنون هیچ راهی به جز مذاکره و گفت وگو برای برون رفت از بحران کنونی کشور وجود ندارد».

- رییس پارلمان لبنان امروز سه شنبه پس از دیدار با جان اف لودریان ، نماینده ویژه رییس جمهور فرانسه در امور لبنان گفت که اکنون هیچ راهی به جز مذاکره و گفت وگو برای برون رفت از بحران کنونی کشور وجود ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیه بری ، رییس پارلمان لبنان امروز پس از دیدار با جان ایو لودریان ، فرستاده ماکرون در بیروت عنوان کرد، اکنون کلید موفقیت در انتخاب ریاست جمهوری در دست کسانی است که منفعت لبنان را می خواهند.

وی افزود: دیدگاه مشترک ما به لودریان در این است که برای خروج از بحران کنونی (انتخاب رییس جمهوری لبنان) هیچ راهی به جز گفت وگو وجود ندارد و کلید موفقیت در دست کسانی است که خواهان مصلحت و منفعت لبنان هستند.

نبیه بری ماه گذشته، گروه ها و احزاب سیاسی لبنان را به گفت وگو دعوت کرد تا ظرف یک هفته بر سر انتخاب رییس جمهور به توافق برسند.

پارلمان لبنان به ریاست نبیه بری تاکنون 12 بار برای انتخاب رییس جمهوری لبنان نشست برگزار کرد اما به دلیل عدم حد نصاب آراء بر سر یک کاندیدا، نتیجه ای نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بری: تنها گزینه برای برون رفت از بحران کنونی لبنان، گفت وگو است

بری: تنها گزینه برای برون رفت از بحران کنونی لبنان، گفت وگو است