مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-14اقتصادي

فرودگاه اهواز به چه کشورهایی پرواز دارد؟


مدیرکل فرودگاه های خوزستان آخرین وضعیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی اهواز را تشریح کرد و گفت: امیدواریم به زودی یک پرواز مستقیم از فرودگاه اهواز به مقصد کشور قطر و شهر دوحه راه اندازی شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرودگاه های خوزستان آخرین وضعیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی اهواز را تشریح کرد و گفت: امیدواریم به زودی یک پرواز مستقیم از فرودگاه اهواز به مقصد کشور قطر و شهر دوحه راه اندازی شود.

سید مهدی رزاز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: در حال حاضر از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد سه کشور خارجی پرواز انجام می شود.

وی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد کشور امارات و شهر دوبی انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: روزهای سه شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی کارون پروازها به سمت شهر استانبول در کشور ترکیه انجام می شوند و همچنین در روز جمعه هر هفته نیز شرکت هواپیمایی پارس ایر یک پرواز به مقصد مسقط و کشور عمان دارد.

رزاز عنوان کرد: در حال حاضر پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد کشورهای عمان، امارات و ترکیه انجام می شوند و در حال رایزنی هستیم تا به مقصد یک کشور خارجی دیگر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه اهواز به چه کشورهایی پرواز دارد؟

فرودگاه اهواز به چه کشورهایی پرواز دارد؟