مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-23سياسي

رسالت رسانه ها روشنگری و هدایت است/شهدا خود به تنهایی رسانه هستند


استاندار یزد در دومین یادواره شهدای خبرنگار استان، رسالت رسانه ها را روشنگری و هدایت خواند و گفت: این در حالیست که شهدا، خود به تنهایی رسانه هستند و چون شمعی در محفل بشریت، - ایسنا/یزد استاندار یزد در دومین یادواره شهدای خبرنگار استان، رسالت رسانه ها را روشنگری و هدایت خواند و گفت: این در حالیست که شهدا، خود به تنهایی رسانه هستند و چون شمعی در محفل بشریت، راه را به ما نشان می دهند.

مهران فاطمی در این یادواره که شامگاه سه شنبه 31 مردادماه مصادف با شام شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(علیه السلام) شهر یزد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه اسلام)، اظهار کرد: شهدا آمادگی خود را برای قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند و خدا نیز به پاس این تلاش و مجاهدت، جان ها و نفوس آنان را خرید.

وی با اشاره به نورانیت مقام شامخ شهدا، گفت: این شهدا اکنون پس از سالها رفتنشان، نورانیت خود را سخاوتمندانه جهت بهره برداری در همین مجالس و یادواره ها در اختیار ما قرار می‎دهند.

فاطمی به وجود دو عالم بیشتر شناخته شده شامل عالم جسم و ماده و عالم روح و روان و نظم و قوانین حاکم بر آنها اشاره و افزود: البته عالم سومی به نام عالم نور نیز وجود دارد که بر دو عالم دیگر احاطه دارد و قواعد خاص خود را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت رسانه ها روشنگری و هدایت است/شهدا خود به تنهایی رسانه هستند

رسالت رسانه ها روشنگری و هدایت است/شهدا خود به تنهایی رسانه هستند