مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-17سياسي

قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد جمکران با نوای سخنرانان و مداحان سرشناس


مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته نخست ماه ربیع الاول، در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته نخست ماه ربیع الاول، در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 30 و 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

این مراسم روز سه شنبه 28 شهریورماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و قرائت دعای حسن شالبافان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در روز پنجشنبه 30 شهریورماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام شحیطاط و قرائت دعای مجتبی رمضانی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

سحرگاه روز جمعه 31 شهریورماه دو ساعت مانده به نماز صبح، مراسم قرائت دعای کمیل نیمه شب با سخنرانی و قرائت دعا حجت الاسلام میرزامحمدی برگزار می شود.

از ساعت 6 صبح این روز نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی و قرائت دعای مجتبی رمضانی برگزار می شود.

این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد جمکران با نوای سخنرانان و مداحان سرشناس

قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد جمکران با نوای سخنرانان و مداحان سرشناس