مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-27دانش

120 گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد با اشاره به جایگاه مهم بورد های تخصصی و فوق تخصصی اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر بهداشت، - آیین افتتاحیه هفتادمین آزمون دانشنامه تخصصی و سی و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی با حضور وزیر بهداشت و معاون آموزشی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد با اشاره به جایگاه مهم بورد های تخصصی و فوق تخصصی اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر بهداشت، باید از نظرات اعضای بورد نه تنها در آموزش بلکه در تمام شئونات و حوزه های بهداشت و درمان استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: 120 گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد که از این تعداد 70 گروه مربوط به علوم پایه و 50 گروه بورد تخصصی است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه از آغاز برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی بیش از 50 سال می گذرد و آزمون دانشنامه فوق تخصصی از دستاورد های انقلاب اسلامی است، افزود: دغدغه اصلی اعضای بورد، صیانت از گروه پزشکی کشور است تا افراد برجسته و نخبه به نظام سلامت وارد شوند.

وی تصریح کرد : در تمامی حوزه های آموزش، بهداشت و درمان باید از نظرات اعضای بورد استفاده شود، حضور فعال و مشارکت اعضای بورد در طراحی و برگزاری آزمون های گواهینامه و ارتقاء، دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، قابل توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد

120 گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد