مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-01ورزشي

اخطار مرد اول ورزش استان؛ هیچ مربی حق زدن شاگردش را ندارد


مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: مربی بسکتبال مرند از خط قرمز ورزش آذربایجان شرقی عبور کرد و با وی برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، به دنبال ضرب و شتم بازیکن تیم زیر 14 سال، حبیب ستوده نژاد از محرومیت این مربی تا اطلاع ثانونی خبر داد.

حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: خط قرمز ورزش آذربایجان شرقی، عبور از مسائل اخلاقی بوده و فرقی هم نمی کند که مربی از این خطوط قرمز عبور کند یا بازیکن.

وی افزود: طی نامه ای  که به هیات بسکتبال دادم خواستار برگزاری هر چه زودتر کمیته انضباطی در مورد مربی تیم زیر 14 سال بسکتبال مرند شده و تا اطلاع ثانوی هم این مربی محروم است و اجازه فعالیت ندارد.

وی افزود: اخیر در مورد رشته ژیمناستیک هم اخطاری دادم و به تمام هیات های ورزشی اعلام می کنم هیچ مربی ورزشی حق زدن و ضرب و شتم شاگرد خود را ندارد و هر فردی که چنین موردی دید به اداره کل گزارش کند تا با مربیان خاطی برخورد گردد.

سیامک گهرخانی هم در این مورد به خبرنگاران گفت: هیات بسکتبال استان طی نامه ای به هیات بسکتبال مرند دستور موقت عدم فعالیت و حضور سرمربی خاطی در سالن های بسکتبال را تا رسیدگی و اعلام رأی کمیته انضباطی صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار مرد اول ورزش استان؛ هیچ مربی حق زدن شاگردش را ندارد

اخطار مرد اول ورزش استان؛ هیچ مربی حق زدن شاگردش را ندارد