مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-11سياسي

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد


با حضور معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، محمدجواد شمسی پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد.

- ایسنا/اصفهان با حضور معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، محمدجواد شمسی پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کوهپایه امروز (دوشنبه،20 شهریور) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این مراسم اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه تکریم و جواد شمسی پور به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه را به عنوان فردی متدین ارزیابی و جواد شمسی پور فرماندار جدید این شهرستان را فردی مؤمن، متعهد، انقلابی و خستگی ناپذیر در همه عرصه ها معرفی کرد.

وی در ادامه با تأکید بر خدمت به مردم گفت: باید تلاش کنیم وظایف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، جان نثاری ادامه داد: فریب دشمن این است که مردم ما را خسته نشان دهد در صورتی که مردم ثابت کرده اند پای اسلام، نظام، انقلاب و رهبری ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد