مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-08بين الملل

مردم سوریه از مناطق تحت اشغال آمریکا به مناطق تحت کنترل دمشق پناه بردند


هزاران نفر از مردم سوریه به دنبال درگیری های اخیر شبه نظامیان وابسته به آمریکا با عشایر عربی از مناطق تحت اشغال آمریکا به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه پناه بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال درگیری شبه نظامیان وابسته به آمریکا و عشایر عربی در منطقه های شرقی استان دیرالزور سوریه (شرق سوریه) شمار زیادی از مردم سوریه طی چند ساعت گذشته از مناطق تحت اشغال آمریکا خارج شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک ، عصر امروز (جمعه)، خبر داد دست کم 5 هزار شهروند سوری با قایق از مناطق تحت اشغال آمریکا در شرق رود فرات عبور کردند و خود را به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه رساندند.

براساس این گزارش، ده ها شهروند سوری که در پی درگیری های شدید شبه نظامیان وابسته به ارتش آمریکا مجروح شده بودند، خود را به شهر المیادین بزرگترین شهر استان دیرالزور که تحت کنترل ارتش سوریه قرار دارد، رساندند و در بیمارستان های این شهر مورد مداوا قرار گرفتند.

اسپوتنیک اشاره کرد علی رغم تحریم های اقتصادی شدیدی که آمریکا بر مردم سوریه تحمیل کرده است، اما این مسئله بازهم مردم این کشور را از کمک رسانی به افرادی که از درگیری ها فرار کرده بودند، باز نداشت و آن ها درهای خانه هایشان را به روی مردم گشودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سوریه از مناطق تحت اشغال آمریکا به مناطق تحت کنترل دمشق پناه بردند

مردم سوریه از مناطق تحت اشغال آمریکا به مناطق تحت کنترل دمشق پناه بردند