مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-09سياسي

اولویت مدیریت ارشد استان احیا کارخانه «قند ممسنی» است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت راه اندازی مجدد کارخانه «قند ممسنی» اولویت اصلی مدیریت ارشد استان فارس است.

- رستم - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت راه اندازی مجدد کارخانه قند ممسنی اولویت اصلی مدیریت ارشد استان فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل قزل سفلی بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه قند ممسنی بیان کرد: با توجه به تعطیل بودن این کارخانه، استاندار فارس تأکید زیادی در بررسی مشکلات این واحد اقتصادی و احیا مجدد این بنگاه اقتصادی دارد.

وی با اشاره به بازدید نماینده رییس جمهور از کارخانه قند ممسنی در جریان سفر نخست ریاست جمهوری به فارس ادامه داد: یکی از مهم ترین سیاست ها و راهبردهای دولت سیزدهم احیا و فعالیت دوباره کارخانه های راکد و بازگشت مجدد آنها به چرخه تولید است؛ ازاین رو با بررسی های فنی صورت گرفته مقرر شده تا امکان بازگشت این کارخانه به چرخه تولید فراهم شود.

او اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که مهم ترین مسئله در مسیر راه اندازی مجدد این کارخانه مطالبات کارگران آن است که از 10 سال گذشته تاکنون باقیمانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در راستای برطرف کردن مشکلات این واحد تولیدی مقرر شده تا با پرداخت بخشی از مطالبات کارگران و حضور مجدد آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیریت ارشد استان احیا کارخانه «قند ممسنی» است

اولویت مدیریت ارشد استان احیا کارخانه «قند ممسنی» است