مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 21:352023-09-01سياسي

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از موکب های مسیر پیاده روی اربعین از مرز شلمچه تا مسیر نجف و کربلا بازدید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در بازدید از موکب ها به مناسبت اربعین حسینی ابتدا پس از حضور در  پایانه مرزی شلمچه در موکب امام حسن مجتبی که محدوده بصره مستقر است با اعضای تیم کاری این موکب نشست و گفت وگو کرد.

وی از توجه مسولین این موکب به فعالیت های فرهنگی و هنری و تربیتی تقدیر کرد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مسجد حنانه نجف اشرف با اعضای موکب استان و هیات جوانان حسینی استان و شهرستان بهمیی دیدار و از همت و پشتکار و برنامه ریزی و تدارک پذیرایی از زائرین قدردانی کرد.

درخشان همچنین در ادامه مسیر پیاده روی اربعین با حضور در موکب شهدای شهرستان بهمیی و موکب امام رضا علیه السلام استان  در عمود 168 با نمایندگان استان که از طرف سازمان حج و زیارت به مسیر اعزام شدند دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای این مواکب و ناظران حج و زیارت از تلاش های شبانه روزی آنها قدرشناسی کرد.

درخشان با بیان اینکه در تحقق این حماسه بزرگ که بزرگترین و با عظمت ترین رویداد مردمی تاریخ بشریت است همه کسانی که خدمتگزار زائرین هستند در تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا