مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:452023-08-26اقتصادي

لرستان علی رغم داشتن ظرفیت، فاقد بورس منطقه ای است


فقدان صرافی برای فعالان اقتصادی برخی مشکلات را ایجاد کرده بود که بنا شد شعبه صرافی بانک ملی ایران به زودی در استان شروع به کار کند.

- ایسنا/لرستان وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فقدان صرافی برای فعالان اقتصادی برخی مشکلات را ایجاد کرده بود که بنا شد شعبه صرافی بانک ملی ایران به زودی در استان شروع به کار کند.

سید احسان خاندوزی، امروز، چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سرکشی و افتتاح برخی طرح های صنعتی جدید و جلسه مفیدی با فعالان اقتصادی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان را داشتیم.

وی ادامه داد: برخی موانع برای تأمین مالی پروژه های استانی وجود دارد که بنا شد از محل تبصره 18 قانون بودجه 1402 با سرعت بیشتری کمک شود تا به فصل سرد سال نرسیدیم تخصیص تسهیلات انجام شود.

خاندوزی افزود: در حوزه مالیاتی نیز ابهامات برطرف و در خصوص برخی شرکت ها بنا شد با مساعدت بیشتری مسائل مالیاتی حل شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: لرستان علی رغم داشتن ظرفیت فاقد بورس منطقه ای است و بنا شد توسط سازمان بورس و شورای عالی بورس این مصوبه به سرعت صورت بگیرد که لرستان نیز بتواند بازار سرمایه را دنبال کند.

وی تصریح کرد: فقدان صرافی برای فعالان اقتصادی برخی مشکلات را ایجاد کرده بود که بنا شد شعبه صرافی بانک ملی ایران به زودی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان علی رغم داشتن ظرفیت، فاقد بورس منطقه ای است

لرستان علی رغم داشتن ظرفیت، فاقد بورس منطقه ای است