مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-12سياسي

مرور اجرای مریم افشار و گیتی خامنه از دهه 60 تا 90 در تلویزیون


در چهل و چهارمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» بخشی از اجرای مریم افشار و گیتی خامنه که از مجریان قدیمی دهه شصت بودند، به تصویر کشیده می شود.

- در چهل و چهارمین قسمت مجله تصویری خیلی دور خیلی نزدیک بخشی از اجرای مریم افشار و گیتی خامنه که از مجریان قدیمی دهه شصت بودند، به تصویر کشیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، چهل و چهارمین قسمت این برنامه به پخش گزیده ای از برنامه کودک نوستالژی 1362 شبکه دو، پخش نقاشی بچه ها در برنامه و اجرای مریم افشار مجری برنامه کودک سال 1365 و مجری مهمان برنامه تا همیشه سال 1398 اختصاص دارد.

این برنامه در بخش قاب ناب علاوه بر پخش گزیده ای از اجرای مریم افشار در سالهای 1365 و 1398 بخشی از اجرای گیتی خامنه که برنامه تا همیشه سال 1398 را به عهده داشت را به تصویر می کشد.

از دیگر آیتم های این برنامه می توان به پخش گزیده ای از سینمایی محمد رسول الله(ص) محصول 1974، گزیده ای از سریال ولایت عشق محصول 1379 و مستند به همین زیبایی اشاره کرد.

همچنین در بخش نماهنگ و موسیقی نیز نماهنگ در این قطعه از بهشت با صدای محمدعلی کریمخانی و موسیقی هوای تو با صدای علیرضا افتخاری پخش می شود.

مخاطبان شبکه دو می توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم های سینمایی، سریال ها، مستندها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور اجرای مریم افشار و گیتی خامنه از دهه 60 تا 90 در تلویزیون

مرور اجرای مریم افشار و گیتی خامنه از دهه 60 تا 90 در تلویزیون