مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-22سياسي

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید ضرورت دارد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما تبدیل به فرهنگ شده است، گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل جدید ما منتقل شده بود، - ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما تبدیل به فرهنگ شده است، گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل جدید ما منتقل شده بود، این قضایایی که سال گذشته شاهد آن بودیم اتفاق نمی افتاد.

آیت الله حسینی بوشهری، امروز 31 شهریورماه در آیین رژه نیروهای مسلح در قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: این هفته، یادآور ایثار، فداکاری ها و قهرمانی های نیروی های مسلح و ملت رشید ما است، پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مجاهدان در راه خدا فرماندهان اهل بهشت هستند .

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، مجاهدان ما در برابر مشکلات و سختی هایی که در راه خدا به آن می رسیدند، احساس سستی نمی کردند و در مقابل دشمن احساس ضعف نمی کردند و هیچ گاه دست ها را در مقابل دشمن به عنوان تسلیم بلند نکردند؛ ویژگی خستگی ناپذیری، قدرت نمایی و تسلیم ناپذیری تمام شاخصه های قرآنی است که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

حسینی بوشهری گفت: 43 سال است که از آغاز جنگ دشمن علیه انقلاب و ملت می گذرد، این ها تنها انقلاب را نشانه نگرفته بودند، بلکه جبهه ای متحد و متشکل از احزاب مختلف می خواستند عرصه را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید ضرورت دارد

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید ضرورت دارد