مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-08حوادث

عامل اصلی شهادت «مسعود پرکاس» دستگیر شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت «مسعود پرکاس» رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان خبر داد.

- بندرعباس - رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیگیری های دستگاه قضایی و در نتیجه بیش از چهارماه کار اطلاعاتی و فنی مرزبانی استان هرمزگان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج)، خوشبختانه مخفیگاه عامل اصلی شهادت شهید مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در استان یزد شناسایی شد.

وی افزود: به دستور مقام قضایی با اعزام تیم اطلاعات و عملیات مرزبانی استان هرمزگان به استان یزد، در نتیجه همکاری بسیار خوب مسئولان قضایی و انتظامی این استان، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شد و در حال انتقال به هرمزگان است.

قهرمانی تصریح کرد: پیش از این، پنج نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ پرکاس دستگیر شده بودند که با دستگیری این شرور مسلح به عنوان عامل اصلی این جنایت، تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی شهادت «مسعود پرکاس» دستگیر شد

عامل اصلی شهادت «مسعود پرکاس» دستگیر شد