مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-03اقتصادي

20 درصد از زائران اربعین کشور توسط ناوگان جاده ای اصفهان اعزام شد


معاون حمل و نقل اداره کُل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 102 هزار و 334 نفر معادل 20 درصد از کل زائران کشور توسط ناوگان اتوبوسی اصفهان به سمت عراق اعزام شدند.

- محمدعلی صلواتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده در ماه های گذشته، پیگیری های راهداری و هماهنگی دستگاه های استان، تاکنون هیچ مشکلی در عرضه بلیت برای عزیمت زائران به مرزهای چهارگانه وجود نداشته است.

وی افزود: زائرانی که قصد سفر از طریق ناوگان های عمومی را داشتند، توانسته اند بخوبی و سهولت از طریق سایت های اینترنتی مُجاز یا دفاتر شرکت های مسافری در پایانه های مسافربری اقدام به تهیه بلیت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان ادامه داد: بیش از 102 هزار و 334 زائر از روز 24 مرداد تا پایان روز جمعه 10 شهریور بوسیله سه هزار و 488 دستگاه اتوبوس به سمت مرزها عزیمت کردند که این رقم نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از 27 درصد افزایش سفر و 25 درصد افزایش مسافر داشته است.

وی با اشاره به اشتیاق اصفهانی ها برای سفر به عتبات عالیات از طریق مرز مهران ناظر به سهولت ادامه سفر در کشور عراق خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد از اعزام های استان ما به مرز مهران، کمتر از هفت درصد به مرز شلمچه، کمتر از سه درصد به مرز چذابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از زائران اربعین کشور توسط ناوگان جاده ای اصفهان اعزام شد

20 درصد از زائران اربعین کشور توسط ناوگان جاده ای اصفهان اعزام شد