مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-29اجتماعي

محوطه مدارس پارکینگ می شود


شهردار تبریز از صدور مجوز رایگان برای تبدیل محوطه مدارس به پارکینگ عمومی در ایام تعطیل و زمان های خاص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار  امروز در دیدار با مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از برنامه های دور چهارم قرار خدمت شهرداری تبریز حضور در دو مدرسه دولتی و حل موضوعات ابتدایی همچون احداث زمین ورزشی، خرید تجهیزات ورزشی، رنگ آمیزی محوطه، آسفالت دیگر مسائل بود که برخی از مدارس دولتی وضعیت مناسبی نداشتند.

وی افزود: به شهرداران مناطق تکلیف شده  قبل از تدوین بودجه سال 1403، با مدیران مدرسه جلسه ای برای احصای نیازها برگزار شود.

هوشیار  با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت مدارس در حل مسائل شهری اعلام کرد: مدارس بهترین مکان برای آموزش های شهروندی است که در این راستا بحث درآمدهای پایدار و تفکیک پسماند خشک توسط دانش آموزان در مدارس مطرح شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح دانش آموزان می توانند در راستای کمک به مدرسه اقدام به تفکیک پسماند در خانه هایشان و تحویل آن به مدارس کنند که با فروش آن به شهرداری درآمدزایی خوبی حاصل خواهد شد.

شهردار تبریز  ادامه داد: محوطه مدارس ظرفیتی بزرگ برای تبدیل به پارکینگ در بعد از ظهرها و تعطیلی مدارس دارند  که شهرداری تبریز آماده صدور مجوز رایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه مدارس پارکینگ می شود

محوطه مدارس پارکینگ می شود