مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-29پزشكي

تمام پروژه های بهداشتی تا سال 1403 به پایان می رسد


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در دی ماه 1400 رهبری بر توجه به نظام شبکه و مراقبت های بهداشتی تأکید بیشتری داشتند بر این اساس 4040 پروژه بهداشتی سال گذشته آغاز شده و امسال حدود 2000 پروژه به پایان رسیده و تا 1403 مابقی هم به پایان می رسد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در دی ماه 1400 رهبری بر توجه به نظام شبکه و مراقبت های بهداشتی تأکید بیشتری داشتند بر این اساس 4040 پروژه بهداشتی سال گذشته آغاز شده و امسال حدود 2000 پروژه به پایان رسیده و تا 1403 مابقی هم به پایان می رسد.

بهروز رحیمی ظهر سه شنبه 7 شهریورماه در نشست با مدیران دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: از گفتمان نظام سلامت کمتر گفته و شنیده می شود چون مثل هوایی که تنفس می کنیم ارزشمند است اما به اندازه ای تکرار شده که دیده نمی شود و کمتر مورد توجه است.

وی با بیان اینکه امروز کشور به یکی از قطب های Who تبدیل شده است و در موضوعات مختلف در حوزه سلامت، حرف برای گفتن دارد، مطرح کرد: چه بسیار انسان هایی که آرزوی تحقق این انقلاب را داشتند و چه خدمات شایان توجهی که به لطف خداوند در نظام سلامت این انقلاب شکل گرفته است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه امنیت در کشور ما به امنیت پایدار منطقه تبدیل شده است، بیان کرد: همه این اتفاقات مبارک نویدهای امیدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پروژه های بهداشتی تا سال 1403 به پایان می رسد

تمام پروژه های بهداشتی تا سال 1403 به پایان می رسد