مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-16سياسي

پذیرایی موکب امامزادگان قم از نزدیک به یک میلیون زائر سامرا


در طول 18 روز برپایی موکب امامزادگان قم در شهر سامرا، 936 هزار وعده اصلی و میان وعده و آب بهداشتی بین زائران توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به فعالیت موکب امامزادگان قم المقدسه در ایام اربعین در شهر سامرا کشور عراق اظهار کرد: این موکب از یک تا هجدهم شهریورماه فعال بود و به مدت 18 روز خدمت رسانی به زائران را در دستور کار داشت.

وی افزود: در مجموع 3 هزار وعده صبحانه، 7 هزار پرس ناهار، 10 هزار وعده شام، دو هزار میان وعده صبحانه، دو هزار بسته میان وعده عصر و 14 هزار لیوان شربت نعنا و زعفران به صورت روزانه میان زائران توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در طول برپایی موکب امامزادگان قم در سامرا 216 هزار بسته آب بسته بندی بهداشتی به صورت خنک در بین زائران توزیع شده است گفت: چهار هزار و 500 کارتن آب بهداشتی برای این موکب خریداری شده بود که توزیع روزانه 250 کارتن در دستور کار قرار داشت.

وی ادامه داد: همه عوامل و دست اندرکاران موکب تلاش کردند وعده های اصلی و میان وعده ها را از بهترین مواد غذایی و به صورت کاملا بهداشتی تهیه کنند به صورتی که از انواع میوه ها، نان، لبنیات و حتی غذاهای سنتی ایرانی هم استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی موکب امامزادگان قم از نزدیک به یک میلیون زائر سامرا

پذیرایی موکب امامزادگان قم از نزدیک به یک میلیون زائر سامرا