مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:052023-08-30اقتصادي

مواد غذای سالم معرفی شود/ تولید 911 هزار تنی خوراک دام و طیور در گیلان


در هفته دولت امسال تعداد واحدهای خوراک دام و طیور استان به 31 واحد رسیده که ظرفیت تولید این واحدها 911 هزار تن است.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان گفت: در هفته دولت امسال تعداد واحدهای خوراک دام و طیور استان به 31 واحد رسیده که ظرفیت تولید این واحدها 911 هزار تن است.

صالح محمدی، امروز در مراسم بهره برداری از طرح کارخانه تولیدی خوراک آماده طیور شهرک صنعتی سپیدرود رشت، بهره برداری از پروژه های اینچنینی را موجب اقتدار و امنیت غذایی کشور و استان دانست و اظهار کرد: شرایط برای تولید مواد غذایی در گیلان نسبت به سایر استان ها فراهم تر است و لذا زمینه خوبی برای سرمایه گذاری داریم.

وی ضمن قدردانی از سرمایه گذار این واحد تولیدی خوراک طیور، افزود: امنیت غذایی به جامعه ما آرامش می دهد؛ این در حالی است که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله را با رشادت ها و جانفشانی های فراوان پشت سر گذاشتیم و لذا امروز ما را در حوزه نظامی آزمایش نخواهند کرد، گفت: دشمن وارد عرصه اقتصادی شده و تحریم های زیادی را بر کشور ما تحمیل کرده که مردم در همه سطوح با آن مواجه هستند لذا با چنین پروژه هایی می توانیم دانش و توانمندی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد غذای سالم معرفی شود/ تولید 911 هزار تنی خوراک دام و طیور در گیلان

مواد غذای سالم معرفی شود/ تولید 911 هزار تنی خوراک دام و طیور در گیلان