مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-26بين الملل

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش قطر در کمک به آزادسازی اموال ایران


وزیر امور خارجه در رایزنی تلفنی با همتای قطری از نقش سازنده این کشور در کمک به آزادسازی اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه چهارم شهریور ماه علاوه بر گفت وگوی تلفنی با همتای عمانی، با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر هم تلفنی به رایزنی پرداخت.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور به بحث و رایزنی پرداخت.

امیرعبداللهیان روابط دوستانه و نزدیک جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر را مورد اشاره قرار داد و بر گسترش مناسبات دوجانبه تأکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین عصر روز شنبه چهارم شهریور ماه با بدر البوسعیدی همتای عمانی تلفنی گفت و گو کرد.

موضوعات دوجانبه و همچنین روند گفت وگوهای رفع تحریم ها از جمله موارد مورد رایزنی در این تماس تلفنی بود.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنین در گفت وگوی تلفنی روز شنبه با همتای قطری از نقش مثبت دولت قطر و تلاش های سازنده مقامات عالیرتبه این کشور در مناسبات منطقه ای و بین المللی و همچنین نقش سازنده این کشور در کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش قطر در کمک به آزادسازی اموال ایران

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش قطر در کمک به آزادسازی اموال ایران