مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-27سياسي

ثبت نام 42 هزار زائر گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین


دبیر ستاد اربعین گیلان از ثبت نام 42هزار زوار گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت:اعزام زائران به مرزهای عراق از روزهای گذشته آغاز شده و اکنون شاهد ازدحام زیاد در مرز مهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روح الله بخشی نژاد دبیر ستاد اربعین گیلان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این ستاد و در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و اربعین حسینی اظهار کرد: طبق پیش بینی ها  استقبال مردم ایران از اربعین قابل پیش بینی بود و در گیلان هم 42هزار نفر برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام داشتیم.

وی با اشاره به آغاز اعزام زوار اربعین گیلانی به مرزهای کشور عراق گفت: اعزام زائران به مرزهای عراق از روزهای گذشته آغاز شده و اکنون شاهد ازدحام زیاد در مرز مهران هستیم لذا درخواست داریم زائرین به مرزهای خسروی، شلمچه و باشماق رفته و عازم کشور عراق شوند.

دبیر ستاد اربعین گیلان با تأکید بر برگزاری جلسات متعدد در خصوص ساماندهی مواکب این استان در کشور عراق و دو شهر نجف و کربلا تصریح کرد: از ابتدای سال جلسات ستاد اربعین استان در راستای ساماندهی مواکب گیلان برگزار شده و هماهنگی های خوبی انجام و مشکلی در خصوص تأمین کالاهای مورد نیار و ساماندهی مواکب گیلانی و زوار اربعین وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 42 هزار زائر گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین

ثبت نام 42 هزار زائر گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین