مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-25اقتصادي

خودرو ایرانی به ناوگان تاکسی مسکو پیوست


مدیر مطالعات و برنامه ریزی بازارهای صادراتی شرکت ایران خودرو گفت: 12 دستگاه خودرو ایرانی «تارا» به صورت آزمایشی به ناوگان حمل و نقل شهری و تاکسی شهر مسکو پایتخت روسیه افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا،، امیرمحمد کیان منش پنجشنبه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعه سازی روسیه موسوم به اتومبیلیتی 2023 در مسکو اظهار داشت: تاکنون 120 دستگاه از انواع خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به توزیع کننده روس تحویل شده که از این تعداد، 12 دستگاه تارا به ناوگان تاکسی یاندکس تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه هم اینک، شرکت رولف در روسیه به توزیع محصولات ایران خودرو مشغول است، افزود: در حال توسعه شبکه توزیع خودرو در روسیه و افزودن سایر شرکت های توزیع کننده خودرو به این چرخه همکاری هستیم.

مدیر مطالعات و برنامه ریزی بازارهای صادراتی شرکت ایران خودرو در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه چه تعداد خودرو تارا به ناوگان تاکسی مسکو خواهد پیوست، گفت: بعد از آنکه خودروی تارا در چرخه آزمایش موسوم به تست جاده ای مورد آزمایش عملکردی در مناطق مختلف قرار گرفته و توانایی خود را در عمل نشان دهد، سفارش قطعی از شرکت یاندکس دریافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو ایرانی به ناوگان تاکسی مسکو پیوست

خودرو ایرانی به ناوگان تاکسی مسکو پیوست