مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-20اجتماعي

تبدیل حیاط مدارس به پارکینگ در ازای نظافت آنها توسط شهرداری


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس در ساعات پیک ترافیک، تردد در معابر و خیابان ها کنترل خواهیم کرد، - ایسنا/اصفهان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس در ساعات پیک ترافیک، تردد در معابر و خیابان ها کنترل خواهیم کرد، گفت: قرار است از ظرفیت حیاط مدارس برای سوار و پیاده کردن دانش آموزان استفاده شود و در این راستا شهرداری مدارسی که حیاط خود را برای این امر اختصاص می دهند، در نظافت و ایجاد پارکینگ های امن یاری می کند.

حسین حق شناس در رابطه با فعالیت های ستاد مهر شهرداری اصفهان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف ستاد مهر شهرداری اصفهان افزایش ایمنی و عبور و مرور دانش آموزان، روان سازی ترافیک، و رفع معضلات عمرانی به ویژه در اطراف مدارس است.

وی با بیان اینکه در مناطق پانزده گانه و سازمان های وابسته ستاد مهر فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: برای روان سازی ترافیک، گلوگاه های شهر شناسایی شد که امیدواریم در مهرماه ترافیک روانی داشته باشیم.

همچنین از اردیبهشت فعالیت های مختلفی برای بهبود حمل و نقل همگانی، تعمیر و نگهداری اتوبوس، جذب راننده، واگذاری به بخش خصوصی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل حیاط مدارس به پارکینگ در ازای نظافت آنها توسط شهرداری

تبدیل حیاط مدارس به پارکینگ در ازای نظافت آنها توسط شهرداری