مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-08سياسي

فضای رشد جوانان و نخبگان در کشور تقویت شود


امام جمعه همدان با بیان اینکه باید به جوانان فضای رشد و پیشرفت را داد گفت: به نخبگان توجه بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر لزوم توجه به نخبگان و جوانان اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان امید آینده کشور هستند و باید به آنان اجازه حضور در عرصه های مختلف و نقش آفرینی داده شود.

  وی با اشاره به هجمه دشمن علیه جوانان و تلاش برای القای ناامیدی در کشور گفت:  در دنیایی که شیطان با تمام پیاده نظام و سواره نظام خود به بشر می کند، دنیایی که پر از شعارهای پوچ است و دنبال بحران معنویت و هویت، اما جوانان متدین ایرانی در مقابل این دیدگاه ایستادگی کرده اند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در تمدن غرب اخلاق به بن بست رسیده است افزود: در این تمدن رسانه های دجال صفت با تولیدات فکری، فیلم و سریال، بازی های رایانه ای و کالاهای لوکس و تبلیغات در حال سست کردن وجدان اخلاقی جوامع هستند و می خواهند با شهوات و غضب بشریت را به قهقهرا ببرند.

وی تاکید کرد: جوانان ایرانی در برابر تمام جذبه های شیطانی دنیا مقاومت کرده اند که نمونه آن حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین است با شرکت بیش از 4 میلیون زائر که بیشتر آنان جوانان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای رشد جوانان و نخبگان در کشور تقویت شود

فضای رشد جوانان و نخبگان در کشور تقویت شود