مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-22سياسي

ایران با ارائه بهترین الگو برای نجات بشریت قدم برمی دارد


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ایران با ارائه بهترین الگو برای نجات بشریت قدم بر می دارد، گفت: پیوند مردم با امام جامعه اسلامی موجب ایجاد قدرت و اقتدار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ایران با ارائه بهترین الگو برای نجات بشریت قدم بر می دارد، گفت: پیوند مردم با امام جامعه اسلامی موجب ایجاد قدرت و اقتدار می شود.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز 31 شهریور در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد اظهار کرد: سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل به جهان فهماند که هرگز نمی شود با سوزاندن قرآن، آن را نابود کرد بلکه تا زمین و زمان است قرآن باقی بوده و آتش توهین و تحریف نمی تواند حقیقت و قرآن را از جامعه بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سفر اخیر رییس جمهور به نیویورک با عزت، شجاعت و صلابت از اسلام، قرآن و جایگاه آن که مفاهیم رحمت بخش، انسان ساز، جامعه و تمدن ساز برای جوامع بشری است، دفاع شد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با ارائه بهترین الگو برای نجات بشریت قدم بر می دارد، بیان کرد: انتظاری که از جایگاه رییس جمهور این نظام به عنوان مقدمه حکومت امام عصر (عج) می رود، جز این نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با ارائه بهترین الگو برای نجات بشریت قدم برمی دارد

ایران با ارائه بهترین الگو برای نجات بشریت قدم برمی دارد