مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-29اقتصادي

شناسایی نوعی بیمارگر قارچی انجیر برای نخستین بار در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «شناسایی و گوناگونی ژنتیکی عامل شانکر فوموپسیسی انجیر و ارزیابی حساسیت ارقام انجیر ایرانی به آن» عنوان طرحی است که زینب بلبلی در قالب رساله دکتری با راهنمایی رضا مستوفی زاده قلمفرسا به انجام رسانده است و در این .

- حل معضلات و مشکلات پیش روی کشاورزی، یکی از عواملی است که می تواند به تولید با کیفیت محصولات کشاورزی و صادرات آن ها بینجامد و در نهایت برای کشور چرخه ارزآوری مناسبی ایجاد کند.

به همین دلیل بنیاد از طرح های مربوط به این حوزه حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شناسایی و گوناگونی ژنتیکی عامل شانکر فوموپسیسی انجیر و ارزیابی حساسیت ارقام انجیر ایرانی به آن عنوان طرحی است که زینب بلبلی در قالب رساله دکتری با راهنمایی رضا مستوفی زاده قلمفرسا به انجام رسانده است و در این راه از حمایت های بنیاد ملی علم ایران نیز بهره برده است.

بلبلی دوره دکتری تخصصی بیماری شناسی گیاهی- قارچ شناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی – بیماری شناسی گیاهی را در دانشگاه شیراز و دوره کارشناسی مهندسی کشاورزی - گیاه پزشکی – آسیب شناسی گیاهی را در دانشگاه رازی کرمانشاه گذرانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نوعی بیمارگر قارچی انجیر برای نخستین بار در جهان

شناسایی نوعی بیمارگر قارچی انجیر برای نخستین بار در جهان