مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-15اقتصادي

نگرانی برای تأمین آب منطقه سیستان وجود ندارد


برنامه ریزی های لازم برای طرح تامین اضطراری آب منطقه صورت گرفته و علاوه بر آن سه طرح انتقال آب دریای عمان با هزینه حدود 200 هزار میلیارد تومان انتقال آب تهلاب با هزینه حدود 15 هزار میلیارد تومان و چاه های ژرف نیز در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ز زاهدان، محمد کرمی در جلسه دیدار با مطالبه گران منطقه سیستان با اشاره به اینکه مردم و مسئولان در صحنه ها و شرایط مختلف پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، اظهار داشت: مسئولان خادم مردم هستند و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید تفکرات همه جانبه مد نظر همه باشد، بیان داشت: با بروز خشکسالی چندین ساله اشتغال مردم که بر پایه کشاورزی و دامداری بود با مشکلاتی مواجه شده که برای رفع آن باید شغل جایگزین تعریف شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: مرز فرصت است ولی مرز فقط برای صادرات کالا نیست، باید بررسی شود چه کالاهای بیشترین صادرات را دارد تا در همین استان تولید شود که این امر سبب توسعه شهرک های صنعتی، گسترش کارخانه ها، افزایش اشتغال و رونق تولید می شود.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه تجارت افزود: دسترسی به بازارهای بزرگ دنیا از طریق مرزهای استان از جمله بازار آسیای میانه، آفریقا، هند و چین میتواند سبب رونق تجارت و تبدیل شدن منطقه به یک بازار بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی برای تأمین آب منطقه سیستان وجود ندارد

نگرانی برای تأمین آب منطقه سیستان وجود ندارد