مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-08فرهنگي

ارسال 463 اثر خبرنگاران 16 استان کشور به بخش رسانه اشکواره حسینی


دبیر بخش رسانه همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی گفت: تعداد 463 اثر از خبرنگاران و اصحاب رسانه 16 استان کشور به این رویداد ملی ارسال شده است.

- قربانعلی مسافر در حاشیه برگزاری ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی در ششمین گام خود توانست در گستره ملی به دستاوردهای خوبی برسد و در بخش رسانه نیز خبرنگاران نام آشنای زیادی از استان های مختلف کشور آثار فاخر و ارزشمند خود در زمینه نهضت عاشورا، قیام حسینی، مدافعان حرم و فرهنگ عاشورایی را به دبیرخانه اشکواره ارسال کنند.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان آغاز اشکواره حسینی تا 31 مرداد امسال، استقبال بسیار خوبی از اصحاب رسانه و خبر شد و این مهم باعث شد تا مهلت ارسال آثار به مدت 10 روز تمدید شود.

دبیر بخش رسانه همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی با اعلام اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد 463 اثر از اصحاب رسانه و خبر 16 استان کشور به دبیرخانه این رویداد مهم ارسال شد، تصریح کرد: خبرنگاران استان هایی همانند آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، زنجان و دیگر استان ها در بخش های سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و گزارش توانستند حضور فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 463 اثر خبرنگاران 16 استان کشور به بخش رسانه اشکواره حسینی

ارسال 463 اثر خبرنگاران 16 استان کشور به بخش رسانه اشکواره حسینی