مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-04اقتصادي

وصول 50 درصدی فروش سوخت مطالبات شرکت های هواپیمایی


مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از وصول 50 درصد مطالبات وجوه مربوط به فروش سوخت به شرکت های هواپیمایی و تغییر شیوه فروش سوخت از اعتباری به پیش خرید در دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حدود 20 درصد افزایش داشته ایم.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه بحث فروش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در دو مقوله فروش داخلی و مرزی پیگیری می شود، بیان کرد: فروش داخلی با نرخ های مصوب دولت و در گروه حمل ونقل و مصرف کنندگان انجام می شود، قیمت های حوزه نفت گاز و هوایی نیز بر اساس مصوبه سال 98 از سال های گذشته مشخص است.

روزانه 110 تا 120 میلیون لیتر بنزین و حدود 84 میلیون لیتر نفت گاز به فروش می رسد که از این میزان حدود 60 میلیون لیتر آن در بخش حمل ونقل و با نرخ 300 تومان عرضه می شود.

عرب عامری با اشاره به اینکه در مصوبات بودجه دو سال اخیر، نرخ سوخت مصرف کنندگان صنایع بر اساس 10 درصد نرخ گاز طبیعی خوراک پتروشیمی ها محاسبه می شود، افزود: بر این اساس قیمت ها متفاوت شده و سال گذشته نرخ نفت کوره 300 تومانی، 570 تومان و امسال 1300 تومان شد، بنابراین در فروش داخلی تابع مصوبات هستیم.

در بخش فروش مرزی نیز نرخ گذاری تابع مصوبه دولت است، اما نرخ های متفاوتی (90 درصد نرخ نخستین جایگاه کشور مقابل) در کل کشور داریم که این نرخ ها از 3 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 50 درصدی فروش سوخت مطالبات شرکت های هواپیمایی

وصول 50 درصدی فروش سوخت مطالبات شرکت های هواپیمایی