مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-26سياسي

روایت رییس شورای اسلامی رشت از پرسه یک هزار زباله گرد در شهر


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه بیش از یک هزار زباله گرد در شهر مشغول فعالیت هستند، گفت: هیچ گونه ساماندهی در موضوع زباله گردها در رشت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: با انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ماه سال 1360 توسط منافقین، شهید محمدعلی رجایی رییس جمهور و شهید محمد جواد باهنر نخست وزیر ایران اسلامی بهمراه جمعی از یارانشان در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، افزود: با عزم و اراده ای که به منظور ارائه خدمت صادقانه و رفع مشکلات در این دولت و در رأس آنان رییس جمهور مردمی ایران اسلامی وجود دارد، روز به روز شاهد مرتفع شدن مشکلات و حرکت پرشتاب تر کشور به سمت توسعه و تعالی خواهیم بود.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت پسماند و اهمیت موضوع تفکیک زباله از مبدا، بیان کرد: در موضوع تفکیک زباله از مبدا شرایط رضایت بخش نیست و با وجود آنکه چندین سال یک شرکت خصوصی با شهرداری رشت در این بازه قرارداد همکاری داشت اما عملاً هیچ اقدامی مشاهده نشد.

کارگرنیا با بیان اینکه گزارشاتی مبنی بر حضور مجدد افرادی ناکارآمد در مجموعه پسماند شهرداری رشت که در گذشته به واسطه عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس شورای اسلامی رشت از پرسه یک هزار زباله گرد در شهر

روایت رییس شورای اسلامی رشت از پرسه یک هزار زباله گرد در شهر