مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-20سياسي

از خروج 600 میلیون یورو از کشور جلوگیری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ - رییس پارک علم و فناوری پردیس گفت: مجموع 2 هزار و 242 محصول در این پارک تولید شده و اقدامات این شرکت ها مانع از خروج 600 میلیون یورو از کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و مهندس مهدی صفاری نیا؛ رییس پارک فناوری پردیس در محل پارک پردیس برگزار شد.

مهدی صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس در ابتدای این اجلاس با بیان اینکه فعالیت های این پارک منفعتی هم برای حاکمیت و هم شرکت های دانش بنیان دارد، افزود: ما از سال 1380 بدون هیچ گونه بودجه دولتی کار خود را در پارک پردیس را آغاز کردیم و امروز 8 هزار نفر در پارک مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: سال گذشته 42 هزار میلیارد تومان فروش شرکت های پارک بوده و با 2 هزار محصول تولیدشده از سوی شرکت ها باعث قطع وابستگی به خارج شده، ضمن آنکه محصولات تولیدی این شرکت ها به 14 کشور صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خروج 600 میلیون یورو از کشور جلوگیری شد

از خروج 600 میلیون یورو از کشور جلوگیری شد