مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:482023-08-28فرهنگي

وحید رونقی: «تنهاتر از مسیح» مخاطب را به واقعه عاشورا می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو،  چهارمین فصل نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح؛راه سرخ» روایت اتفاقات مهمی است که از غدیر تا عاشورای سال 61 هجری رخ داده.

- وحید رونقی: تنهاتر از مسیح مخاطب را به واقعه عاشورا می برد وحید رونقی مجری، رادیو و تلویزیون گفت: نمایش تنهاتر از مسیح راه سرخ واقعه عاشورا را به شکل باورپذیر بازنمایی کرده است و مخاطب با تماشای آن گویی به آن دوران می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو،  چهارمین فصل نمایش میدانی تنهاتر از مسیح؛راه سرخ روایت اتفاقات مهمی است که از غدیر تا عاشورای سال 61 هجری رخ داده.

  وحید رونقی درباره این نمایش میدانی بیان کرد: قبل از اینکه نمایش تنهاتر از مسیح ؛راه سرخ را ببینم ذهنیتی از آن داشتم ولی الان که تماشا کردم جهان و دیدگاهم کاملا عوض شد و حس عجیبی دارم؛ انگار در یک دنیای دیگر سیر می کنم.

او ادامه داد: نمایش تنهاتر از مسیح ؛راه سرخ واقعه عاشورا و پیش زمینه های شکل گیری آن  را به خوبی به تصویر می کشد و شرایطی فراهم می کند که انگار در روز عاشورا قرار گرفته ایم و مشغول تماشای وقایع مختلف هستیم.

مجری برنامه تلویزیونی صبحانه ایرانی در پاسخ به این که تاثیرگذارترین صحنه نمایش کدام بود، گفت: حال دخترم را در حین تماشای نمایش که دیدم فهمیدم نمایش چقدر اثر گذار است و چقدر با قدرت واقعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید رونقی: «تنهاتر از مسیح» مخاطب را به واقعه عاشورا می برد

وحید رونقی: «تنهاتر از مسیح» مخاطب را به واقعه عاشورا می برد