مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-13سياسي

نماینده رفسنجان: قید و بندهای صادرات پسته برداشته شود


نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی با قید و بندهایی که گذاشته، امکان صادرات پسته را فراهم نمی کند از این رو یا صادرات نخواهیم داشت یا قاچاق صورت می گیرد.

- نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی با قید و بندهایی که گذاشته، امکان صادرات پسته را فراهم نمی کند از این رو یا صادرات نخواهیم داشت یا قاچاق صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جلالی نماینده رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 صحن مجلس در تذکری با اشاره به دغدغه پسته کاران کشور اظهار کرد: با وجود آنکه کشاورزانی که محصول پسته دارند در زمینه صادرات محصول خود با مشکل مواجه هستند، اینکه کود و ماشین آلات با ارز آزاد تهیه شود اما در صادرات محصول ارز نیمایی محاسبه شود، تبعیض آمیز است.

وی افزود: بانک مرکزی با قید و بندهایی که گذاشته، امکان صادرات پسته را فراهم نمی کند از این رو یا صادرات نخواهیم داشت یا قاچاق صورت می گیرد.

3 میلیارد دلار برای خشکبار نمی تواند کمک کننده باشد و از سوی دیگر بعد از یک قرن آمریکا جایگاه پسته را تصاحب می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه چین و روسیه می گویند به استاندارد پسته نیازی ندارند، به نظر می رسد که باید استاندارد اجباری از این محصول بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رفسنجان: قید و بندهای صادرات پسته برداشته شود

نماینده رفسنجان: قید و بندهای صادرات پسته برداشته شود