مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-02اقتصادي

وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در لرستان موافقت کرد


معاون اقتصادی استانداری لرستان از موافقت وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس ابراهیمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ایجاد بازار سرمایه یا بازار بورس از نیازهای اصلی استان محسوب می شود که در سفر اخیر وزیر اقتصاد و دارایی موردبحث قرار گرفت و موافقت شد.

وی اظهار کرد: ارتقای گمرک استان از مدیریت به اداره کل و حل وفصل مشکل مکان آنکه از 10 سال گذشته جانمایی شده؛ اما اعتبار لازم تخصیص داده نشده است، مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفت.

موافقت با امهال وام و بخشش جرایم برای احیای مراکز تولید معاون اقتصادی استانداری لرستان، گفت: بیش از چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات به مرغداری ها در جریان مردمی سازی یارانه ها پرداخت شد که اکنون توان باز پرداخت ندارند و امهال وام از سوی وزیر اقتصاد و دارایی موافقت شد.

ابراهیمی، تصریح کرد: اعطای مجوز بخشش جرایم و دیرکردهای مالیاتی باید به صورت 100 درصد در اختیار استان باشد، همچنین ارتقای منابع بانکی از دیگر درخواست ها است.

موافقت با تأمین منابع چهار صنعت مهم استان وی عنوان کرد: موافقت تأمین منابع برای حداقل چهار صنعت لرستان مانند کشت و صنعت، یخچال سازی بوژان، لاستیک سازی و نساجی بروجرد توسط وزیر اقتصاد و دارایی صورت گرفت، همچنین در یک جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در لرستان موافقت کرد

وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در لرستان موافقت کرد