مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-13سياسي

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در تعطیلات پیش رو


مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی منتخب در ایام تعطیل پنجشنبه، جمعه و شنبه مصادف با 23 و 24 و 25 شهریور ماه در پایتخت خبر داد.

- مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی منتخب در ایام تعطیل پنجشنبه، جمعه و شنبه مصادف با 23 و 24 و 25 شهریور ماه در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی مالکی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) در توضیح جزییات خبر افزود: در روز پنجشنبه 23 شهریور ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام و واحدهای سیار جیحون و پایانه کاوه از ساعت 7 الی 14 فعال هستند.

وی با بیان اینکه در روز جمعه 24 شهریور ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام از ساعت 7 الی 14 فعال می باشند، افزود: در روز شنبه 25 شهریور ماه نیز مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام و واحد های سیار جیحون، پایانه کاوه و دادمان از ساعت 7 الی 14 فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در تعطیلات پیش رو

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در تعطیلات پیش رو