مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-02سياسي

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به نمایندگان ولی فقیه در خراسان جنوبی و فارس


رییس قوه قضاییه درگذشت همسر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و صبیه آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس را با صدور پیام های جداگانه ای تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای در پیامی درگذشت همسر آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم  حضرت آیت الله جناب آقای سید علیرضا عبادی دامت برکاته نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند درگذشت همسر مکرّمه تان را تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین حجت الاسلام محسنی اژه ای در پیامی جداگانه درگذشت صبیّه آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس را تسلیت گفت.

این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آیت الله جناب آقای لطف الله دژکام دامت افاضاته نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس درگذشت صبیّه مکرّمه را به جنابعالی و والده ی گرامی وی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه مغفرت و رحمت و برای والدین و دیگر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به نمایندگان ولی فقیه در خراسان جنوبی و فارس

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به نمایندگان ولی فقیه در خراسان جنوبی و فارس