مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 01:052023-08-28اجتماعي

از ایران تا حرم، زیر چتر حمایت فراجا


اربعین 1402 یکی از جلوه های ویژه این سال بود که نیروی انتظامی استان ایلام با وقار در حال خدمت رسانی در این عرصه عشق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مرز بین المللی مهران این روزها حال و هوای دیگری دارد، هوای گرم مهران با گرمی حضور زائران بسیار دلچسب تر از سایر روزهای تابستان است.

مرز مهران به عنوان گذرگاه اصلی اربعین از ابتدای ماه صفر تاکنون با ورود خیل عظیم عاشقان اباعبدالله به عنوان اصلی ترین مرز کشور در تردد زوار به عراق پذیرای بیش از 170 هزار زائر بوده است.

خدمات رسانی به زائران این روزها جلوه های چشم نوازی را برای هر بیننده ترسیم کرده است، این خدمات از طرف مردم و مسئولان، نهادها و ارگان ها به گونه ای است که رضایت تمام زائران را با توجه به گرمای بالای هوا به دنبال داشته است.

یکی از مهترین مقوله های زیارت اربعین آرامش خاطر و ایجاد نظم و امنیت است، ارگان های مختلف این وظیفه بزرگ را برعهده دارند، یکی از این نهادها نیروی انتظامی است.

در مهران بررسی پاسپورت فقط در طرف ایرانی انجام خواهد شد سردار احمد رضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در گفت وگوی اخیر زنده تلویزیونی خود گفت: تمام تمهیدات لازم هم از طرف کشور ایران و هم دولت عراق با افزایش گیت های ورود و خروج انجام شده است تا بتوان به طور کامل تردد رصد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایران تا حرم، زیر چتر حمایت فراجا

از ایران تا حرم، زیر چتر حمایت فراجا