مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-21سياسي

فرزندان روح الله در منازل سیل زده آستارا چه می کنند؟


مسوول گروه جهادی فرزندان روح الله می گوید 15 نفر از اعضای این گروه جهادی از روز سه شنبه در شهر آستارا حاضر شده اند و تا روز شنبه به خدمات رسانی به مردم مشغول خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید شفیعی ثابت: تمام صورتشان خاکی بود و عرق هایی از روی پیشانیشان جاری می شد گواه این بود که چه جوانان و مردان بزرگی پشت چهره خاکی آنان نمایان است، از خاکی بودن لباس و چهره شان نمی توان فهیمد بسیجی هستند یا پاسدار، سردار هستند و یا سرباز.

وقتی با آنان همکلام می شودی چیزی جز عشق و جهاد در آنان پیدا نمی کنی، می گویند فقط به عشق مردم استانم پا به شهر سیل زده آستارا با این میزان از خرابی گذاشتیم، راستش دروغ چرا نخست متوجه حرفش نشدم ولی بعد از همکلام شدن با مردم شهر و روستا در شهر آستارا متوجه مفهوم جمله اش شدم، اینجا مردمانی حضور دارند که تا با آنان هم صحبت نشوی نمی توانی میزان سنگینی مشکلات و دردشان را درک کنی.

جهادگرانی که از خدا طلب شهادت می کند جوانان جهادی می گویند بسیجی یا باید لباسش با شهادت خونی و یا با کارهای جهادی خاکی شود زیرا فلسفه بسیج همان لاس خاکی است، آنان معتقدند با آمدن با آمدن بهش هر سیل زده آستارا خدا قطعا برات شهادت را نصیب شان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان روح الله در منازل سیل زده آستارا چه می کنند؟

فرزندان روح الله در منازل سیل زده آستارا چه می کنند؟