مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-28اقتصادي

پرداخت 62 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی


نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی طی دو سال گذشته 62 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در شهرستان های مختلف استان پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم صلاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شاخص بنیاد علوی بیان کرد: در راستای عمل به فرامین رهبری، اشتغالزایی همواره مورد توجه بوده که در این راستا حمایت هایی در قالب پرداخت تسهیلات از جامعه هدف انجام می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد علوی در دو سال گذشته 62 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در شهرستان های مختلف پرداخت کرده است، گفت: عمده این تسهیلات به طرح های اقتصادی و اجتماعی در حوزه زرشک بوده است.

صلاحی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان های مورد هدف اعم از خوسف و درمیان بیان کرد: در قالب تفاهم نامه محرومیت زدایی از سال 99 تاکنون 110 میلیارد تومان برای رفع محرومیت در شهرستان درمیان هزینه شده است.

بنا به گفته نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی، مجموع مصوبات بنیاد علوی در استان به غیر از دو شهرستان هدف درمیان و خوسف، 184 میلیارد تومان است.

صلاحی با اشاره به پروژه های هفته دولت هم بیان کرد: همزمان با هفته دولت سه طرح هوشمندسازی 50 کلاس درس، اصلاح شبکه و بازسازی انشعابات و آسفالت معابر با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون تومان در درمیان افتتاح می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 62 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی

پرداخت 62 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی