مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-05پزشكي

صدور مجوز صادرات برای بیش از 6 محصول تولیدی در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از صدور مجوز گواهی بهداشت برای صادرات بیش از6 محصول تولیدی از چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون محصولات خوراکی از جمله شیر خشک، لبنیات، گز و سوهان، نبات، شکلات، رشته آشی، خمیرمایه و آب معدنی مجوز و گواهی بهداشتی صادرات به کشورهای آلمان، استرالیا، کانادا، عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، لبنان، سوریه، امارات، قطر و عمان را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون 527 مورد صدور و تمدید پروانه بهداشتی در حوزه غذا، بهداشتی، و دارویی در استان صادر شده است تصریح کرد: یک هزار و 386 مورد بازرسی از واحدهای غذایی ، آرایشی و بهداشتی استان انجام شده است.

محمدی ادامه داد: در این مدت 225 مورد مجوز صادرات در بخش صنایع غذایی در استان صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: هشت هزار و 800 نمونه آزمایش مواد غذایی در استان وجود دارد که برای این محصولات بیش از 62 هزار و 500 آزمایش انجام شده است.

محمدی عنوان کرد: مجوز گواهی بهداشت برای واحدهای تولیدی متقاضی صادرات که فرآورده های سلامت محور مانند محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی را به خارج از کشور صادر می کنند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز صادرات برای بیش از 6 محصول تولیدی در چهارمحال و بختیاری

صدور مجوز صادرات برای بیش از 6 محصول تولیدی در چهارمحال و بختیاری