مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-17سياسي

توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی


برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم و بیش از پیش به این حوزه توجه کنیم.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم و بیش از پیش به این حوزه توجه کنیم.

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی در جمع استادیاران حلقه های صالحین استان یزد گفت: شبکه تربیتی صالحین و تقویت آن باید در دستور کار قرار گیرد که همکاری داوطلبانه و مجاهدانه نیاز دارد.

وی در این نشست که امروز یکشنبه 26 شهریورماه به منظور هم افزایی و هماهنگی در تشکیل شبکه منسجم صالحین در رده بسیج استان به منظور تقویت روحیه معنویت و تبیین اهداف عالیه نظام اسلامی در بین آحاد بسیجیان در سپاه الغدیر یزد برگزار شد، با بیان این که جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت قطعی و مسلم است که همواره در فرامین مقام معظم رهبری به آن امر شده است، افزود: با تمهیداتی که اندیشیده می شود شبکه تربیتی صالحین می تواند گسترده ترین شبکه تبیینی انقلاب اسلامی شود و باید برای آن برنامه ریزی و اقدام کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: ما برای استمرار و دفاع از انقلاب و برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم، امروز یکی از حوزه های مظلوم انقلاب اسلامی حوزه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی

توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی