مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-23اقتصادي

بازگشت 3800 میلیارد تومان از محل مابه التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال


بر اساس گزارش وزیر جهاد کشاورزی تاکنون 3800 میلیارد تومان توسط بخش های مختلف وزارت کشاورزی از محل مابه التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال بازگشته است.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بر اساس گزارش وزیر جهاد کشاورزی تاکنون 3800 میلیارد تومان توسط بخش های مختلف وزارت کشاورزی از محل مابه التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال بازگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نود با وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونان این وزارتخانه و رییس شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این جلسه برای بررسی موضوع بازگشت مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی کالاهای اساسی به بیت المال، وضعیت مدیریت ذخایر راهبردی کالاهای اساسی و آخرین وضعیت رصدخانه کشاورزی تشکیل شد.

وی افزود: بخش های مختلف کشور از جمله وزارت جهاد کشاورزی پیش از حذف ارز ترجیحی سفارش هایی را جهت نیازهای قانونی خود در بانک مرکزی ثبت و معادل آنها ارز دریافت و وارد کشور کردند و پس از آن نرخ ارز ترجیحی تغییر کرد و نهاده هایی که با ارز ترجیحی وارد شده بودند، بدون ارز ترجیحی محاسبه و در بازار عرضه شدند لذا لازم است این مابه التفاوت محاسبه و به بیت المال بازگردانده شود.

خضریان اضافه کرد: بر اساس گزارش وزیر جهاد کشاورزی و با پیگیری مستمر کمیسیون اصل نود تاکنون 3800 میلیارد تومان توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3800 میلیارد تومان از محل مابه التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال

بازگشت 3800 میلیارد تومان از محل مابه التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال