مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-11سياسي

پیشگیری از خودکشی به رویکردهای چندوجهی نیاز دارد


خودکشی یک مسئله چندوجهی است و عوامل مختلفی باعث می شود که فرد خودش را از بین ببرد و به همین دلیل برای پیشگیری از خودکشی نیاز به رویکردهای چندوجهی داریم.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: خودکشی یک مسئله چندوجهی است و عوامل مختلفی باعث می شود که فرد خودش را از بین ببرد و به همین دلیل برای پیشگیری از خودکشی نیاز به رویکردهای چندوجهی داریم.

محمود حسین آبادی، 20 شهریور در نشست تخصصی روز جهانی پیشگیری از خودکشی اظهار کرد: هرچه تبیین بیشتری برای پیشگیری از خودکشی داشته باشیم و نشست های تخصصی برگزار کنیم، آگاه سازی بیشتر و بهتری در جامعه شکل می گیرد و در نتیجه منجر به هم افزایی بین دستگاهی و تشخیص و ارجاع به موقع در این حوزه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارجاع بین بخشی حلقه مفقوده موضوع خودکشی است گفت: بهزیستی به عنوان متولی اصلی کاهش فقر و آسیب و تلاش در راستای عدالت محوری، با ابزارهای تخصصی همواره ورود به موقعی به موضوعاتی از این قبیل دارد و بخش عظیمی از مشکلات را حل می کند.

حسین آبادی افزود: اگر افکار، خشونت و هیجانات را در جامعه مدیریت کنیم آمار خودکشی بسیار پایین می آید و جامعه بیمه خواهد شد.

همچنین باید در حوزه اصول اعتقادی و تکریم خانواده ها، آموزش های بیشتری داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از خودکشی به رویکردهای چندوجهی نیاز دارد

پیشگیری از خودکشی به رویکردهای چندوجهی نیاز دارد