مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-17اجتماعي

صدور احکام سبز؛ شیوه ای کارآمد برای ترغیب متخلفان به حفظ محیط زیست


رییس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: با صدور احکام سبز شاهد تأثیرات مثبت آن در حوزه های مختلف به ویژه در مورد جرائم زیست محیطی هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: با صدور احکام سبز شاهد تأثیرات مثبت آن در حوزه های مختلف به ویژه در مورد جرائم زیست محیطی هستیم.

داوود نورمحمدی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: از سال 1397 که صدور مجازات های جایگزین به احکام قضات شهرستان اضافه شد، تاکنون اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تاکنون احکام جایگزین بسیار خوبی در حوزه محیط زیست شهرستان تربت حیدریه صادر شده است، خاطرنشان کرد: مجازات های جایگزین برای متخلفینی صادر می شود که در حوزه محیط زیست تخلفی نداشته اند و تخلفاتشان مربوط به دیگر حوزه ها بوده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه اذعان کرد: با همکاری قضات شهرستان افرادی که در دیگر حوزه ها تخلف داشته اند باید در حوزه محیط زیست اقدامات و یا خدمات عمومی را داشته باشند.

20 پرونده مجازات جایگزین در شهرستان وی با اشاره به اینکه از سال 1400 تاکنون از خدمات عمومی افرادی که خارج از حوزه محیط زیست تخلف داشته اند به صورت رایگان استفاده کرده ایم، عنوان کرد: از سال 1400 تاکنون بالغ 20 پرونده مجازات جایگزین در شهرستان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام سبز؛ شیوه ای کارآمد برای ترغیب متخلفان به حفظ محیط زیست

صدور احکام سبز؛ شیوه ای کارآمد برای ترغیب متخلفان به حفظ محیط زیست