موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-06اقتصادي

کرونا در جهان/ شمار مبتلایان جدید در شبانه روز گذشته از 17 هزار نفر گذشت / روسیه در صدر فوتی ها


تازه ترین آمار کرونا در نقاط مختلف جهان به تفکیک کشورها و با تقسیم بندی های قاره ای، زمانی و موضوعی در جدول جهانی ورلداُمتر به روزرسانی می شود.

- تازه ترین آمار کرونا در نقاط مختلف جهان به تفکیک کشورها و با تقسیم بندی های قاره ای، زمانی و موضوعی در جدول جهانی ورلداُمتر به روزرسانی می شود.

بنابر داده های به روزشده در جدول جهانی ورلداُمتر که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونا را آغاز کرده، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 694 میلیون و 934 هزار و 733 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 912 هزار و 576 بیمار کووید نیز تأیید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام جدول جهانی ورلداُمتر ، همچنین طی شبانه روز گذشته بیماری کووید-19 (ناشی از کروناویروس) 17 هزار و 674 ابتلای جدید داشته و جان 47 بیمار را گرفته است.

بنابر آمار این جدول، روسیه با ثبت 16 فوتی و بیش از 5200 ابتلای جدید بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

همچنین در میان 10 کشوری که در بالای این جدول جای گرفته اند، آمریکا همچنان با ثبت بیش از 108 میلیون ابتلا و بیش از یک میلیون و 170 هزار فوتی به ترتیب رکورد ابتلا و مرگ های کرونایی را در کل دنیا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در جهان/ شمار مبتلایان جدید در شبانه روز گذشته از 17 هزار نفر گذشت / روسیه در صدر فوتی ها

کرونا در جهان/ شمار مبتلایان جدید در شبانه روز گذشته از 17 هزار نفر گذشت / روسیه در صدر فوتی ها